gult... osså blått

Igår var jag på studentmottagning (Maksii's) och idag ska jag på en till (Bluey's). Jag har dessutom spenderat förmiddagen med att cykla fram och tillbaka till Lerums gymnasies utspring. Jag åkte dit för att gratta Sandra och Jossa och eventuellt annat folk som jag såg, och jag gjorde det utan en enda förälders telefonnummer. Jag insåg sen att det kanske hade vart bra att ha xD

Jag stod ganska långt fram och tog en hel drös av bilder, men när det började bli dags för dem att springa iväg och leta efter sina familjer fick jag lite panik. Jag hittade Jossis familj och skrek i ren glädje, utan att tänka; "JOSSAS FAMIILJ!" :D

Sandra hittade jag dock inte :P Hon får få sina blommor någon annan gång xD

Lägger upp bilder senare ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0