vad fan du vill

Den absolut svåraste skrivuppgiften man kan få. Inga riktlinjer whatsoever. Skriv vad du vill. Måste jag tänka själv? Katastrof. Men jag fick ihop en text till slut. Efter mycket om och men :P

Annars fortsätter livet på Tärna. Jag är lite dålig på att svara på sms, jag är lite dålig på att gå upp i tid. Så livet ska vara. Jag tänkte, helt utan tillåtelse lägga upp lite bilder på några av folket här ^^*

Söta Marie som blev plågad redan vid vårt första möte. Fin bild blev det i alla fall (:

Frida, med det naturligt lockiga håret vi alla gladeligen mördar småbarn för.

Polly Preizel, som egentligen har spikrakt hår och som typ aldrig lockat det förut. Så jag lockade det, och tog en bild mitt i den dåligt belysta korridoren nyss och redigerade den i det högst underskattade redigeringsprogrammet pixlr ^^*

 

You have seen the faces of some of my future model victims. MOAHAHAHA!


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0