tatueringsdrömmar

 
Har velat tatuera mig ett bra tag nu, men bestämde mig för att inte göra något förrän jag haft en idé som inte ändrat sig på ett år och som jag fortfarande vill ha lika mycket när året är över. Nu har ett par av idéerna format sig och stannat ett tag och en har uppfyllt kraven.
 
Noten bakom höger öra är en som jag velat ha i flera år nu. Tänker mig något liknande bilden nedan fast bara en not. I mörkt brunt bläck istället för svart om det går... vill inte ha en blå ton när det bleknar.
 
Nummer två är en snötatuering på vänster handled. Har funderat på olika, ett kanjitecken i mörkt brunt, snöflingor. Jag var intresserad av tanken på snöflingor i vitt bläck och nu känns det som om jag bestämt mig för snöflingor liknande de på bild ett nedan. Vill ha dem på samma plats som på bilden två nedan, fast på vänster handled, i vitt bläck och aningen större. Men den idén får ju vänta i ungefär ett år nu innan den blir godkänd.
 



Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0