Bloggkurs

Det är så att jag ska hålla i en bloggkurs under sportlovet på biblioteket i Sala. Jag ska prata i ca 90 minuter om hur man skapar en snygg och framför allt intressant blogg för ett gäng människor i klass 6-9. Så jag stter i skolan och har spenderat hela dagen framför dataskärmen, just like the old days :P

Jag ska skapa en ny snygg blogg där jag lägger upp ungefär det som jag ska prata om på kursen så att kursdeltagarna kan gå tillbaka och kolla eller ställa frågor.

Det är något lugnande med att sitta och peta i kodmallar och veta att ett enda tecken på fel ställe kan orsaka kaos xD

Jag länkar när jag är klar och börjat fylla den med bloggtips! ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0