Nu börjar det likna något

Är så gott som klar med designen nu. Med hjälp av systra mi börjar den bli riktigt snygg nu. Men jag stannar här. Dags att sova. Imorgon är det mycket att göra.

 

Jag måste tvätta, städa i alla fall lite (blää), förbereda det sista inför tisdag och packa ihop mig. För efter de båda kurstillfällena på tisdag reser jag till E-tuna och träffar systern och hennes pippi.

 

Släpper inte adressen förrän på tisdag men tänkte visa lite hur den kommer att se ut ^^* Syster har gjort ett bra jobb med bakgrunden. Och jag har spenderat ett par timmar till inne i stil- och kodmallarna. Jag tänker nog fortsätta lite till efter tisdag. Skulle vilja få in en meny under headern också :)


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0