Fullt upp

Imorgon (eller idag blir det ju), är det rekryteringsträff för ett cafejobb. Om det går fort hinner jag i till till Freenys utspring. Tänk att det gått ett år sen rollerna var omvända! :O Sen på kvällen är det studentmottagning.

Sent på tisdag kväll eller tidigt onsdag morgon är det dags att skapa picknick-mat (och lemonad såklart) för på onsdag är det symfoniorkester i slottsskogen vid 14 (om jag minns rätt), och sedan picknickfestival på apslätten, kanske hisingen.

torsdag ska jag upp ännu tidigare för att kunna dricka morgonkaffe på Maksii's jobb innan jag hälsar på min far, åker hem till mor med bror och sedan åker till Borås och pärlorna.

fredag ska jag följa med bror till nån spelning han ville gå på.

lördag är det examensfirande med ännu en picknick i botaniska så då ska kameran packas i picknickkorgen bredvid lemonaden ^^*

-

Detta inlägg fungerade kanske mer som ett sät för mig att organisera tankarna än något annat. Men den funktionen fyllde det i alla fall. Jag ska försöka ha med mig min kamera lite oftare! ^^* Dags att sova så jag ser pigg ut på rekryteringsträff imorgon. Wish me luck!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0