Sommar genom systers Iphone

När syster sätter lås på sin telefon är det jag kommer åt kameran. Jag visar mitt missnöje i sura-miner-bilder. Snart är lösenordet mitt. Just you wait.
Efter typ en vecka hos PH i Kalmar åkte familjen till Öland och jag hängde på. Första kvällen ville syster gå ner till havet. På bilden nedan tar hon egentligen kort på en solnedgång. Men jag började posera och vifta med håret. What was she to do? :P
Vattnet var kallt så syster bestämde sig för att bada nästa morgon, midsommarmorgonen. Jag stannade på torra land och hälsade på barfotastranden.
Syster står i bikini i kall morgonvind innan frukost och ångrar sig nästan. MEN hon trippade ut till knähöjd och doppade sig. Knäppisen,
Förutom oss och släkten fanns släktens vänner.  En av dem var en mycket liten människa på snart 2 år. Vi kom mycket bra överens.
STUDSMMATTA!
Aha... De tog kort på mig. Hm...
Nu är jag hemma igen. Nyklippt också. Kortare än någonsin tror jag. Men familjen har råkat ut för kräksjuka. Så nu sitter jag fast i en lägenhet med en kräksjuk person, väntar 48 timmar och hoppas att jag inte uppvisar symptom jag med. Men jag har sovit ett par nätter i samma rum som människan. Det ser mörkt ut. Brors sjukdom har kommit och passerat. Han har sanerats och flyttats till den smittfria zonen hos mor. Snart syster med. Och jag, om inte jag eller far blir sjuka. Så kanske jag kan fortsätta med mitt liv. Håll tummarna!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0