Svanesång förbereds

Jag har hållt mig borta från bloggen ett tag nu och tänker nog fortsätta så till påsklovet är här. Dels för att det blev väldigt mycket "bloggande" i mitt liv med bloggkursen :P men framför allt för att det varit mycket att tänka på.

Vi förbereder en poesishow och en antologi för tillfället. Så det blir mycket redigerande och inövande av texter. För min del har det också blivit skapande av affisch och omslag. Den lilla mediamänniskan inom mig skuttar av glädje och den lilla skrivarmänniskan är skeptisk. "Jaja, men se till att det inte tar fokus från skrivandet", säger den.

Den lilla mediamänniskan ställer sig och nickar. Sen skuttar den igen.


Nu vet ni vart jag tagit vägen i alla fall ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0