Sömn är ett sånt slöseri med tid

Varför är jag som mest kreativ på natten? Varför vill jag fota, skriva och trixa som mest när jag borde sova? Varför vill jag ställa mig i köket och testa alla möjliga recept när jag är så trött att jag inte ens kan stå på benen?

Jag surfade runt och fick impulsen att baka massa scones-deg att frysa in i färdiga klumpar, så man bara kan ta fram och tina på helgmornar när man vill ha nybakt bröd till frukost.

Jag vill designa om min blogg också, eller varför inte bara göra en hemsida? Jag vill sitta och peta i html-koder, tills jag kan allt. Fast mina ögon faller snart igen vare sig jag vill det eller ej, så jag ska ta mig till kudden innan det händer. Godnatt.

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0