Guldbröllop

Igår firade mormor och morfar guldbröllop. 50 år. Imagine that.
 
Här är en av väldigt många bilder på blommorna. Oredigerad. Det var aldrig riktigt läge att ställa upp blommor och stativ vid ett fönster och fota tills jag blev nöjd. Hade jag fått som jag vill så hade jag stannat några dagar och väntat tills rosorna slagit ut och fotat sen. Jag fick i alla fall en bra bild på morfar och till slut en på mormor också, även om hon rörde på sig hela tiden. Men de vill jag redigera innan jag lägger upp någonstans.
 
Tydligen var det samma blommor som mormor hade i brudbuketten för 50 år sedan. Det var det häftigaste. Att få höra dem berätta om sitt bröllop och tiden då. Om lägenheten de hade då, med köket som var stort som morbrors köksbord, utan att ha plats till stolarna.
 
Vi gick på After Dark för att fira. Så många melodifestivalen-skämt som jag bara inte förstod. Det är priset jag betalar för att slippa titta på den :P Men det var stört bra ändå ^^* Så mycket glitter! Så häftiga kostymer! Jag har hittat mitt drömjobb också (nästan). Jag vill sitta uppe i taket och styra en strålkastare. Det verkar roligt. Eller bara ställa in allt annat ljus. Om jag fick stirra på det glittrande ljuset hela dagen alla dagar, då skulle jag vara lycklig.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Hahha, du har ändå huvudet på rätt plats angående After Dark. Slipper man se skit-Mello så får man väl palla inte haja ett par dragshow-lines. Lungan osv.

2013-04-20 @ 18:33:13
URL: http://pellespersonliga.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0