Packning och Musikhjälpen

För att hålla på traditionen så sitter jag nu och bloggar istället för att packa mina väskor (eller typ sova). Den här gången bär det av till huvudstaden. Ett spontant beslut fattat på grund av att en mycket söt liten hund behöver hundvakt. Lovar dyrt och hederligt att lägga upp en bild på vovven i fråga.

Egentligen är väskan nästan packad. Full raggsockar står den där nu när jag pausar framför musikhjälpen. Fattar inte riktigt att det är i Göteborg. Jag har ju vart där ett par gånger och sett glasburen på riktigt. Det är så mysigt med coola människor som gör bra saker. Det är också coolt att se hur de jobbar med ljudtekniken och kamerorna. Annars brukar ju kamerorna bara magiskt flyga runt men när jag var där var det människor som höll i dem. Knäppt.

Och hallå. Trumsetet. Det är en liten svart platta med rutor på. Hur träffar de rätt? Jag träffar knappt rätt på ett vanligt trumset.

Ska hur som helst fortsätta lyssna hela vägen tills det slutar imorgon. Kanske sover jag samtidigt, men ändå.

Mobilbild på musikhjälpens glasbur. Återanvänd från Instagram. ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0