Ur fokus

Projektveckor. Det finns så mycket att göra. Så mycket tid att göra det på, egentligen. Men inte mycket blir gjort. Jag har ett helt hav av bilder och ljudklipp som behöver redigeras. Fler ska det bli dessutom. Nästa vecka ska jag simma runt i redigeringshavet och försöka undvika att drunkna. The usual.
 
De här bilderna är från samma vecka som självporträttsuppgiften. Man skulle göra en slags parafras på ett konstverk men sig själv som modell. Jag gav upp ganska fort. Blev sur på modellen. Alla bilder blev ofokuserade.
 
Mitt konstverk var en snubbe som stod i kavaj med händerna i fickorna typ.
 
Men jag gillar liksom bilderna ändå. Den första hade gärna fått vara i fokus, och den andra passar nog bättre sådär.
 
 
 
 
 
 
Och det här inlägget ser väldigt knäppt ut.
 
 
Om jag inte skriver något här också.
 
 
Typ som att jag inte vill att snön ska smälta.
 

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0