Äventyr utan bilder

De här två veckorna har varit fulla av äventyr. Vi fick vara med på en photoshoot för rullgardiner som kommer att dyka upp i ELLE interiör. Wiiie ^^* Det var kallt, vi sprang runt och fotade de väldigt stora lokalerna med tillhörande döda möss, och folk byggde upp en liten "scen" som de skulle fota. Det var hur coolt som helst. Ser fram emot att se de färdiga bilderna. Ska se om jag får lov att lägga upp någon bild på hur det såg ut bakom kulisserna. Men det tror jag.
 
Igår gick jag ut från frisören med "vad fan har jag nu gjort?" snurrande i skallen. Det var minsann ett äventyr. För har man haft världshistoriens längsta hår en gång i tiden så är det läskigt att klippa håret kort. Kort för att vara mig. Men efter några timmar av att håret inte va ivägen hela tiden slutade, i alla fall de hår-relaterade, svordmarna snurra i huvudet.
 
Idag besökte vi en kock-skola där vi fotade bilder till en photoshop-uppgift. Knivar, vatten och paprikor flög i luften. Det var ånga och eld, och jag tror det kommer att bli riktigt coola bilder. Men jag skulle fota sist, och då hade jag hunnit få monster-huvudvärk av alla blixtar så vet inte om just jag fick de coolaste av dem xD

Ja, får väl försöka lägga upp bildbevisen någon gång snart. Jag känner att jag är så himla effektiv med såntdär. Resten av veckan ska jag fota nån mer uppgift och sen bosätta mig framför photoshop. Kanske följer jag traditionen och köper lite Pucko också. Inget effektivt redigerande utan chokladmjölk.

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0