Frida från studioveckan

 
Eftersom vi har photoshop-vecka denna veckan fick jag äntligen tid att redigera lite bilder från studio-projektveckan. Sen gick jag tillbaka till datasalen efterskolan och sju "bara en bild till" senare var klockan mycket  sent. Oj då. Men jag gillade de nya verktygen vi fick lära oss om idag. Det va så roligt, och Frida är så vacker. Jag hade inget val.

Jag har till och med försökt mig på att göra någon slags vattenstämpel, men tittar man på den utzoomad ser den lite ut som ett euro-tecken. Så jag får fundera på att fixa till den lite. 

Tänkte i alla fall lägga upp mina favoriter för stunden:

Kommentarer
Postat av: josefine

så fina bilder!!

2013-01-29 @ 10:25:17
Postat av: Visen-tchoaan

Du lånat pärlörhänge från meg?

Svar: kanske
Rebecca

2013-02-27 @ 12:18:28
URL: http://inoticed.blogg.se
Postat av: B R O W N S U G A R

Fina bilder :)

Svar: Tackar C:
Rebecca

2013-03-01 @ 15:42:26
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0