matta med gräs och blommor

Jag förbjöd far från att klippa gräset. För när man ligger och tittar ut över gräsmattan ser man minst fyra getingar eller humlor som flyger runt alla vita blommor. Faktiskt förstår jag inte varför folk klipper gräset så ofta. Visst, ibland kanske det behövs, men jag tycker att det är finare med blommor och strån än en jämnt kortklippt grön yta.
 
Så istället för att laga middag eller något annat vettigt ville jag fota och lägga upp en bild här.. Även om bilden inte är perfekt och även om den inte är fantastiskt speciell (och även om jag inte fick med en enda av de fyra getingarna :P), för jag behöver bli bättre på att släppa allt det där. 
 
 
 

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0