Färgfilter

Förutom att slänga glas i golven har jag faktiskt fått gjort lite idag. Jag har bett om att få köpa in färgfilter till skolan för att kunna ljussätta med färg i studion, så jag fick i uppdrag att testa dem lite också.
 
Här har vi rött filter på bild nummer ett. Gult filter på huvudljuset och rött/orange filter i bakgrunden på bild nummer två.
 
Jag kommer fortfarande inte överens med bildkvalitén på blogg.se. Dessutom ser bilderna olika ut på alla skärmar jag kollar på. De ser till exempel mycket ljusare ut här. Vi får se vad som händer :P
 
Det är Josefin som är modell och jag funderar lite på att kidnappa henne. Får man göra så? Bära runt sina modeller i en liten låda så att man kan plocka fram dem och fota dem närhelst man vill?

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0