Frida dansaren

Fler bilder från projekt-veckorna! Jag och Frida har talat om att göra något slags gemensamt projekt med balett-tema. Med bilder och texter. Hoppas kunna besöka någon slags balett-skola, fota de som är där och fota Frida där i balett-poser liksom. Och så ska det vara texter till av både mig och Frida. Om jag får som jag vill. Vet inte riktigt vart jag ska göra av det sen. Lägga det i en liten hög? Försöka göra en bok? Ingen vet.
 
Vi påbörjade det i alla fall när hon var här. Försökte få balett-känsla i dem men jag tror vi behöver plugga lite, och få tag på ett par sånna där häftiga skor. Gillar i alla fall hur det blev:
(tidsinställt inlägg)

Kommentarer
Postat av: julia

jättefint!

Svar: tack så mycket! ^^*
Rebecca

2013-03-19 @ 09:35:09
URL: http://juliasvanqvist.blogg.se/
Postat av: Pelle

GRRRYMMA PICS! Jag tycker ni fångade "balettkänslan" väl. Fast... vad vet en annan om balett? ;)

Svar: Påminner mig om Frosties-tigern! Grrrrrrreat!
Tack! Och nä jag har liksom inte heller koll. Kanske får ta och fråga nån som vet så att man slipper gå runt i ovisshet.
Rebecca

2013-03-24 @ 19:52:50
URL: http://pellespersonliga.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0