Harmoni

Slutspurt på uppsatsskrivande innebär alldeles för lite sömn, dåliga matvanor, stress och ett väldigt omysigt rum. Jag har alltså spenderat dagen med att sova, promenera, långsamt städa, spela gitarr, koka supersoppa,och allmänt stressa ner.
 
Jag sitter också och beundrar min nya fotobok. Den som jag egentligen inte planerat skaffa men som på något lustigt vis blev alldeles gratis. Någon har varit lite för givmild med jul-rabattkoderna?
 
 
Hursomhelst använder jag den för att begrunda min framtid. Försöker hitta den där perfekta planen som gör allting ok. Tänker att om jag tänker tillräckligt duktigt så kan jag lyckas med den perfekta kärriären. Och om jag har en tillräckligt utförlig plan så kanske jag slipper all framtidsoro.

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0