Tröttpeppen

Om man ignorerar faktumet att jag lyckats vända på dygnet nästan helt (tror det är fullmånen som spökar), så har det här varit en bra dag. Jag har fått gjort mycket. Gått en långpromenad, kollat på film, stekt bananpannkakor, redigerat bilder, beställt julklappsdelar, lyckats få en gratis fotobok, sammanställt gratis fotobok, köpt bussbiljetten som ska ta mig hem till julfirandet och sist men inte minst! fixat färdigt en mycket proffsig hemsida.

Just som jag tryckt på "publicera" knappen för hemsidan så lämnade jag liksom datorn och insåg hur trött jag var. Gick runt och började flytta på saker sådär som man gör när de behöver sluta vara i vägen för att man ska sova. Pratade för mig själv och sa saker som "fy fasen vad bra. många saker klara, yes. fan disken står kvar än. men ändå, mycket bra jobbat."

Behövde dela med mig av den tröttpeppiga känslan innan jag äntligen går och lägger mig. Den och länken till hemsidan. Webbsidan. Hemsidan. Ja det känns bäst.

http://rebeccahavedahl.wix.com/photography


Jag hoppas att den blir vackrare i framtiden, att den får en fräsig bakgrundsbild, att jag kan koppla en egen domän och plocka bort wix-reklamen.
 
Ett steg i taget!


Gillar den här bilden. Inte för att den är ett konstnärligt mästerverk, utan för att jag ser sådär skeptisk ut som jag tror mig se ut ibland. Mitt ansikte trivs där.
 

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0