Virr

Imorgon reser jag till London. Det är bara över dagen, men det är så många små detaljer med biljetter och tider och platser som ska passa ihop med varandra. Så jag tänker mer på det just nu än att jag ska träffa min syster, att jag ska gå på konsert med henne och Malin, och att jag ska ha supertrevligt.
 
Eftersom jag är stressad och eftersom det verkligen hade hjälpt att gå och lägga sig tidigt och vara utvilad imorgon så har jag bestämt mig för att nogrannt kolla igenom samtliga plagg i min garderob och laga de som är sönder. Jag gör det mycket ordentligt och de kommer aldrig gå sönder på samma ställe igen. Synd bara att det ser ut som ett mindre sytrådskrig.
 
Jag märker att jag sitter i ett virrvarr av trådar och gömda små nålar. Tiden har gått. Det är sent. Jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig, jag har inte hittat londonkartan, jag har inte packat ner mina saker och jag har inte listat ut när jag behöver gå upp. Som vanligt. Och som vanligt bearbetar jag paniken med hjälp av bloggande. Finfint.

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0