Projekt

Efter lite för många superstressiga veckor så fuskar jag till mig en lugn stund genom att skita i att laga mat och äta frukostmat istället. Just nu vill jag bara ta ledigt en vecka så att jag kan hinna umgås med vänner, städa mitt rum, öva på att göra filmer i premiere och spendera lite kvalitétstid med min vägg. Idag tittade vi igenom gruppens musikvideor från filmboxen i skolan och jag blev väldigt inspirerad att gå ut och fota.
 
Imorgon ska jag jobba, men det känns ok för att det i alla fall inte blir någon hemläxa eller något man fortsätter fundera på supermycket när man kommer hem på kvällen.
 
På lördag har jag en fotografering i studion i Linköping, och har sett fram emot den i typ en vecka nu. Tror jag behöver tänka på ett lite annat vis och grotta in mig i ett projekt som inte känns som skolarbete.
 
Jag har också sökt massa roliga kurser, och visst det verkar lite onödigt kanske när jag just klagat på att jag har för mycket att göra, men vill hålla möjligheten öppen. Och jag bestämde mig för att utmana mig själv och se om jag kunde komma in på en utbildning i bildbehandling, så jag lade ner väldigt mycket tid på att redigera och skriva på min ansökan. Sen går jag in för att ladda in den och inser att de också vill ha ett läkarintyg på normalt färgseende, så det slutade ändå med att jag inte skickade den. Onödigt kanske. Eller bra övning. Vet inte.
 
Bilden jag valde att redigera, fast inte versionen jag tänkte skicka (:
 

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0