Positiv

Jag tror inte att någon som trillat in här har missat att jag gillar foto. Men egentligen så föredrar jag oftast att fota analogt, och det syns ju inte så ofta här. Jo visst, jag älskar fortfarande min digitala kamera och oftast är det mest praktiskt att fota med den. Men när prestationsångesten smyger sig på så behöver jag kunna släppa kraven och leka lite. Med den analoga kameran kan man inte se resultatet med en gång, och bland händer det grejer utom ens kontroll. Oavsett hur väl man håller koll på ljuset och inställningarna så blir det inte alltid som man tänkt sig. Det blir det inte digitalt heller, men då kan man ju fixa det som är fel.
 
Bilderna nedan är alla analoga bilder som inte riktigt blev som det va tänkt, på grund av inställningar, misstag, trasig utrustning eller bara lek och experiment. Men jag gillar dem ändå, och för att.
 

 
 

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0