plant umbrella and others

Skrivet igår kväll. Bilderna bråkade så publicerar det nu :)

Nu har jag dissat den här bloggen ett tag igen. Jag tyckte det var bäst att prioritera en blogg i taget pch det blev helt enkelt Screamsign bloggen.

Anyway. Jag började skolan i måndags. Jag har världens bästa schema! Jag har tre ämnen och jag älskar de alla. Psykologi, foto och eng C. Jag har hittills haft psykologi och foto. Imorgon har jag min första engelska C lektion :)

Det bästa: Jag är ledig torsdag-fredag. Underbart! Skulle haft religion på torsdagar som de flesta i min klass men jag läste det i ettan! ^^*

Det kan fortfarande komma in matte, eller multimedia, som jag ska läsa upp i år, men jag hoppas att de inte hamnar på mina lediga dagar. Dessutom måste jag använda massa tid till projektarbete som startas upp nästa fredag C:

Nu orkar jag inte skriva så mycket mer. It's way past my bedtime and I am tired! Men jag tänkte ladda upp fotona jag fick hem från dagens fotolektion. Skrev ett inlägg om det här.

Klicka på bilderna så blir de större C:

I call it: Plant-Umbrella


Jag gillar rutmönstet i bakgrunden så den här bilden fick heta Rut :P



Hmm... This one doesn't have a name.

Bilderna tog sån jävla tid på sig att jag länkar till my personal favorite i stället :)

Bai! ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0