zombie

Jag har inte fått alls mycket vettigt gjort de senaste dagarna. Men det är ok, för när skolan börjar har jag massor att göra.

Jag var och såg Avatar med syster min. Den var jättebra ^^* ska köpa DVD:n när den kommer. Och jag har träffat Blue. Hon kom hit och tittade på massa film med mig eftersom jag inte kunde springa iväg från huset (passat bror i två dagar). Också har jag stekt pannkakor C: Jag har gjort fluffiga amerikanska pannkakor. Smaskens C:

Visst är det väl på måndag jag börjar skolan igen...?

Jag har dessutom spenderat mina kvällar med att titta på anime xD Har tittat på Lovely complex och Toradora!. Blir alltid lika sur när de tar slut. Det är ju i slutet det är som bäst.

Har gått omkring som en zombie hela kvällen. Jag var sådär trött men hade ingen som helst lust att sova. Det är botat nu. Nu vill jag sova.

Det är hemskt med godislöfte. I början när man ska vänja sig av med godissuget blir det att man äter jättemycket mat i stället. Jobbigt. Men det försvinner om ett tag. Har inte gjort annat än ätit de senaste två dagarna.

Upptäckte idag att det kostar dubbelt så mycket (alltså numera 40:-) för en 10åring att åka 4-5 hållplatser med tåg. Förut kostade det 20:- Skulle åka och byta ett av min brorsas spel idag för det funkade inte. Far gav oss pengar att köpa fika med. Men de försvann när jag skulle betala tågbiljetten för bror. Jag överreagerade eventuellt... litegrann. Jag kanske satt och klagade väldigt högt och argt på tåget alldeles i närheten av tågvärden. Jag var inte sur på honom, det var inte hans fel. Jag var sur på dyra idiotiska västtrafik.

Orkar jag göra té innan jag går och lägger mig? . . . Nä.

Natti natti

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0