En blå

Idag har vi filmat och jag tror att vi är klara, förutom möjligtvis om vi kommer på i efterhand att vi behöver någon mer scen. Nu är det bara redigering kvar, men det känns bättre att göra varje dag efter skolan än att filma. Jag skulle nämnligen spela en riktigt snygg och bra människa som man gärna vill vara, vet inte hur  bra jag lyckades Teater (musikshower i min gamla skola xD ) är nog mer min grej när det gäller skåderspelarkunskaper.

Blueberry var här idag. Blue är en av mina favoritmänniskor. Vi tittade på filmen Clueless och åt godis, vindruvor och chips. Efter nyår ska jag sluta äta godis ett tag. Hon åkte just hem. Hon kommer att komma hem mitt i natten. Vi båda ville att hon skulle sova över, men jag kommer snart gå sönder av stress. Jag vet av erfarenhet att det är svårt att göra det man ska när vän är här xD

Nu ska jag plugga till trafikprov och städa lite och sortera tvätt. Kul.

Natt

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0