konstiga ljud och...

Hehe, det blev bara en skippad lektion. Kom på att jag skulle gå på tyska bio. Mycket intressant film av Günther Wallraf (stavning) och sedan kom Mr. Wallraf dit efteråt och lät publiken ställa frågor. Det hade ju vart skitskoj, om inte jag blivit sjukt illamående av filmens konstiga bild (dokumentärfilmskamera) och alldeles för höga ljud. Tog en stund efter att filmen va slut att bli av med det.

Vi behövde aldrig gå ut och fota i kylan. Det fanns inte tid till det. Tur, faktiskt. Det blir mycket roligare nästa gång när Hana också är med C: Och nästa vecka kommer Sofi också.

Jag kanske glömde för en stund att hon var utomlands och liksom slösade bort de resterande av mina få kronor på ett sms till henne xD

Jag har precis klått Blueberry i singstar. Awsome-five!!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0