slö morgon

BLÄÄÄÄÄ. Det blev ingen städning igår i alla fall. Min rygg gjorde ont. Det slutade med att jag bara låg med ryggen på en värmedyna och tittade på anime hela kvällen.

Så idag stannade jag hemma från skolan. Orkade inte med att sitta där och sura. För att inte tala om att stressa till bussar och lektioner när man knappt kan gå.

Fast det är lite bättre nu endå. Får hoppas att det inte kommer tillbaka ikväll igen.

Jag har faktiskt lyckats få ont i ögat också xD Har ingen aning om varför. Det bara gjorde massa ont igår och jag gick upp för att se i spegeln om det var något sånt där fult när blodgrejer spricker och ögat blir helt rött. Det var det inte. Imorse gjorde det ont igen men nu är det nästan borta. Jag menar, ok om jag har ont i ryggen för att jag sträckt den eller något. Men  när man hittar något sånt där som bara gör ont helt plötsligt och sen nästan försvinner lika plötsligt, då blir man ju bara irriterad. xD

Fan, jag glömde sjukanmäla mig... oj :P Man ska ha gjort det innan 12.00.

Jag kom på idag, att gränsen för facebook-beroende förmodligen är när dagens höjdpunkt är när man äntligen kommit upp till den "leveln" att man kan köpa en blåsfisk, eller vad de nu heter, och döpa den till madame pooff. Jag överskred officiellt den gränsen idag. :D

Idag ska jag göra ännu ett försök att städa, men inte jättenoga. Städrycket är nästan borta och rygg gör fortfarande ont, men måste städa acceptabelt till lördag för då kommer Thomaz's småfolk och ska sova här. Och jag ska iväg och fira alla hjärtans dag med Juice och Maksii så att vi inte ska deppa :P

På tal om det... Jag borde göra kort eller något till folk. Hade jag varit hemma på söndag hade jag ju kunnat göra hjärt-formade pannkakor till frukost. ^^* Mums!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0