photoshoot and big feet



Bild från studion under öppet hus när jag och Näni fick i uppgift att bara fota massa. Skitskoj. Undrar så smått om nu skrämt iväg alla som och såg oss. Det var flumm och och en och annan sax :D

Var i skolan och "pluggade" idag. Vi får helt enkelt hoppas att det blir mer gjort imorgon xD

Maksii är elak. Hon lyssnar inte på mig. Hon har just fattat, efter år av vänskap och ändlösa vredesutbrott och timtals med klag över att jag aldrig kan hitta skor som passar, att jag faktiskt inte kan hitta skor som passar. Jag menar, jag måste köpa skor på herravdelningen. Jag har storlek 43, ibland 44. Och hon trodde inte att jag hade riktigt så stora fötter, att det fanns skor till mig i affärerna och att jag är en allmänt "klagig person"... Jag blir så trött. Jaja, hon håller inte ens koll på vad hon själv har sagt, hur ska hon kunna minnas vad jag har sagt? . . .

xD


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0