ingenting stämmer

Idag hände något udda. Jag har gått upp tidigt, gått i skola, kommit hem som vanligt, haft ett stökigt jobbigt rum etc. och ändå har jag varit på gott humör hela dagen. T.o.m. morgonen hade något mystiskt mysigt över sig. Annars brukar jag ha en läbbig slags förbannelse att hela dagen inte får lov att vara bra. Ju gladare dag, desto surare kväll. Idag har dock lyckats. Kanske har något med Fika family att göra. Träffade dem igen och skrattade en massa :D

Dessutom kollade jag massa timmar på anime och spelade Buzz med robotar och sjöng Singstar med bror och mor. Skoj ^^* Jag vann.

Imorgon ska Ruben med till skolan. Vet inte om jag behöver honom men vill ändå lite få in rutinen att ta med dator. Kommer att göra det i några veckor minst nu. Varje ledig stund ska pluggas på.

Imorgon ska jag vara med på idrotten i skolan. Vi ska gymma. Att gymma är skoj. Måste leta upp mina kläder.

Har inte orkat fixa bilderna från helgen än. Vet inte hur många acceptabla bilder det blev.

Fönstret är öppet. Det var faktiskt för varmt förut. Men nu är det dags att stänga det igen.

Jag är trött som attans redan. Imorgon väntar lång skoldag dessutom med idrott, följt av städning. Underbart... :(

Fick MVG i medieproduktion. Jättestolt! Fick MVG på filmen också. Dåligt att den inte fått komma upp på youtube än. Jaja. I maj ska vi tävla med den, den finns inte så många andra bidrag i 2:an så vi har nog en bra chans xD

Goooood naaaaaaaaaaaatt, sjöng hon gäspande.


Kommentarer
Postat av: Erture

Kika in på min sida. Handgjorda namnsmycken och graverade glas.

2010-01-14 @ 17:24:47
URL: http://erturesmycken.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0