läxan - en osamarbetsvillig typ

Jaha, nu har jag vart iväg hos Maksii, fastän jag bestämde att jag skulle göra läxa ikväll.

Vi bestämde oss för att åka till stan och köpa nagellack imorgon, fastän jag skulle sitta hela dagen och plugga imorgon...

Va i helvete!? Det här går ju inte. Om läxan ville bli gjord skulle den väl anstränga sig lite själv också? Vi kan helt enkelt dra slutsatsen att läxan inte är särskilt motiverad heller.

Så nu skulle jag kunna berätta om att jag ligger på köksgolvet och skriver detta för att jag behövde ringa och golv är världens bästa plats att ringa från.

Eller så skulle jag kunna berätta om min halvblågröna hand som blev så efter att jag lät Maksii kladda akrylfärger på den.

Men det ska jag inte, för nu ska jag svara på mail och sen soova ^^*

Natti :D

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0