märkligt upptagen

Jag upptäckte något märkligt och faktiskt helt meningslöst idag.

Duvet sådana där sopborstar, som man sopar och borstar med. Jag såg en bit av en sådan borste idag, utanför 4-gott, alltså i göteborgs centrum.

En annan del av en likadan sån borste (båda blåa) fann jag vid en Willys-vägg i Mölndals centrum... Jag tänker gissa på att de stackars borst-bitarna har tappat bort varandra och letar igenom hela göteborgsområdet för att finna varandra igen. Såklart kan de ju inte hoppa runt när människor ser på, men inatt, kommer de fortsätta leta.

Ugh, idag har jag inte ens hunnit äta. Har ätit en fralla, en pepsi och några bitar godis. Och så kommer jag dessutom få laga mat själv när jag kommer hem vid typ 8 och har massa kvar att göra. Världen plågar mig!! Det är väldigt frestande att bara stanna vid McDonalds på vägen hem xD

Aja, jag hade 5 sysslolösa minuter som nu är slut... Byebye ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0