snorgula naglar

Jag bestämde mig till sist för att lägga upp min novell här även om den är väldigt lång att ha på en blogg. För vad ska man ha på en blogg om inte saker man skrivit? :P

Jag fick förresten reda på förut att jag inte alls ska åka till eskilstuna imorgon efter skolan, utan på fredag morgon i stället.

Det är ju i och för sig tur, eftersom jag då får tis att göra läxan. Men det bara rörde till allt jag planerat och jag har stressat massa i onödan. Jag tycker att Far min hade kunnat komma på detta tidigare.

Dessutom betyder det här att jag inte blir körd från tåget och alltså måste släpa en tung väska en 20 minuterspromenad hem med min trasiga hand, som gjort ont i en vecka nu.

Jaja, resten av den här dagen ska nu ägnas åt att göra min läxa, skriva en packlista, fixa i ordning lite och göra mitt bästa för att inte gå och lägga mig för sent. (En omöjlig uppgift... :'()

Jag upptäckte också att det gula nagellacket som jag för någon anledning äger (julklapp från liten bror om jag minns rätt), inte alls är så fint påskgult, utan en ohygglig snorgul färg när det hamnar på nageln. Så att påskpynta naglarna tänker jag nog skippa.

Natti ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0