speling iss youre enmy

Ugh, längtar till fotosession imorgon ^^*

Jag har än en gång glömt något i skolan. Min halsduk är förmodligen kvarglömd i bamba. Jag får hoppas jag hittar den på måndag. Inte för att jag har något emot att springa runt i en gosig röd mormor-stickad halsduk hela helgen, förutom att det blir så varmt!!

Ligger just nu och lyssnar på musik och önskar min mp4 ville ladda. Tänkte försöka skriva lite på novellen innan jag somnar. Det är ju nu man är som mest kreativ, efter 23.00 =D

Anyway, time to sleep.

Tänkte dock först visa min awesome brandbilsbild (fast det där är nog ingen brandbil xD) ^^* Som jag förhoppningsvis ska kunna använda till streetphotography-uppgiften.

 

Nightie Nightie! ^^*


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0