Blueberry

 

Nu ska jag snart träffa den här filuren. Ska bara hem och byta om och eventuellt föna håret... (mitt paraply gick av) Och så ska jag tvinga henne stå modell för mitt fotoprojekt trots regnet. Vi ska baka goda saker idag ^^* Och jag kommer inte skriva mer idag och bara kanske imorgon.

 

Igår var en kaotisk dag. Det var ju trots allt en fredag. Jag ska inte gå in på detaljer men jag flydde hem till Maksii en liten stund och sen vidare hem till far och sov över där. Det va lite skoj. Jag har träffat far min på tok för lite på sistonde. Jag gjorde fluffiga pannkakor och fattiga riddare till middag för papi hade redan käkat massa.

 

Nu är det min hållplats! Baibai ^^*

 


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0