harkel

Jaha, jag är inte mycket duktigare nu än när helgen började. Bilden är inte tillfixad och inte många läxor blev gjorda. Däremot har jag sysslat med att läka min själ med mönstroösa mängder onyttigheter och massa timmar med The Sims 3.

Jag och Maksii satt i varsitt rum igår, med en vägg emellan oss, och spelade på varsitt spel. Hon satt vid min brors Xbok 360 och spelade Fable. Jag satt och spelade Sims. I flera timmar. Sen matpaus och kluffinspaus. Sen tillbaka igen.

Men jag var en timme på en fotoutställning idag. Den jag stressfotade till för ett par dagar sen. Det var lite trevligt. Vi fick cider, frukt och chips.

Nu är jag i alla fall på väg tillbaka hem efter lite ensam-hemma-tid. Det var trevligt att få sjunga hur högt jag ville mitt i natten. Mindre trevligt med den läskiga tystnaden på natten. Radio fick dock bota den ganska snabbt.

Nu är tåg framme på centralen. Bai!

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0