jag sitter här nu

Jag sitter här och väntar... Hmm? Visst är det väl någon slags fjortislåt som börjar så. Alldeles för många av mina inlägg börjar med "jag sitter och..." bla bla bla bla... Inte jättespännande xD Står jag aldrig upp?

Snart är det dags för mig att springa iväg till tåget och ha pianolektion. Har försökt titta på idrott-provet nu, men det slutade med att jag satt här. Det är nästan så jag inte vill gå ut. Det är ju så svalt här inne <3

Har just gått igenom gamla utkast. Mest försök att skriva något som sedan avbrutits för att intresset svalnade, något annat viktigare behövdes göras eller helt enkelt för att det inte visade sig vara så intressant att skriva om hur ointressant min dag varit.

Men ett riktigt inlägg fanns och lades upp (tåginlägget innan detta). Skrevs tydligen den 30:e januari. Jag har bara ett svagt minne av att ha skrivit det, skoj skoj. :)

Jag höll mitt tal idag, till nationella provet, och det käns svingött att ha det överstökat. Det verkade vara en succé (xD). Nemen, eleverna som lyssnade tyckte det var roligt och lätt att känna igen sig i, och läraren sa att jag fick ett betyg som börjar på M... Men jag orkar inte klura på vad det betyder idag. xD

Jag är nöjd i alla fall. Det var värt en natts sömn. Nästan.

Oh well, har laddat in bilderna från minneskortet jag fotat in på sen i onsdags, och de är en hel del, så jag hoppas kunna redigera ett par idag och lägga upp. Har redan redigerat flera av dem, men kunde inte få hem dem. Det beror inte på att jag var dum nog att glömma mitt USB-minne i en skoldator igår och inte återfick det förrän efter skolan idag. Så våga inte påstå det.

Ska skynda nu, Bai ^^*

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0