friday

Det tar emot rejält att resa på sig idag. Är så oerhört seg. Gav mig själv en fet sovmorgon för jag är ledig idag. Förra veckan tror jag att jag ställde klockan nästan varje dag ändå.

Så passar att skriva här innan jag startar dagen med en stor smaskig frukost och ett besök i simhallen.

Random bild från Lisebergstunneln

 

Jag är så otroligt dålig på att lägga upp bilder. Jag kollar igenom minneskortet och inser att jag kanske behöver en bildbomb med random bilder jag inte lagt upp det senaste. Gör nog det ikvall hemma hos pappa.

 

När jag kollat igenom random mappar och minneskort inser jag även att behövet av att rensa bland bilder för att inte suddiga fula bilder på typ ett blad (eller liknande) tar upp all plats på min dator...

 

Oh well, idag ska jag som sagt hem till pappa. Innan dess ska jag ha tömt Ruben Datorn och ringt till Samsung. Jag har sagt det många gånger, idag ska det hända.

 

Btw så suger det att jag får för mig att gå bort och simma varenda gång jag redan tvättat håret och det ser acceptabelt ut >.<


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0