en knäpp fredag

Sitter och kollar runt längtande på varma mysiga tröjor och snygga kängor jag förmodligen ändå inte kan ha (jag är storfots reincarnation), efter en stunds duktigt pluggande. Jo det stämmer, jag pluggade på en fredag kväll! I shock myself...

Jag fick skrivet en artikel till tidningen vi gör som projektarbetet. Jag är ganska säker på att jag kommer att få ändra ett par saker innan den är helt färdig, men det känns ändå bra att ha skrivit en och  att vara igång.

Btw. Inte nog med att jag kommer att dö av awesomeness nästa vecka när jag köper min kamera. Jag kommer dessutom att få en gratis fotobok med. Eller ah, få göra en gratis fotobok och få den hemskickad helt gratis. För det får man om man köper en kamera på NetOnNet från nu och fram till jul typ. Awesome!! Jag satt och provade att göra ett par sidor igår. Och jag tror att jag kommer att dö av beslutsångest när jag ska göra den "riktiga".

Satte bara in random bilder denna gången för att visa hur den kan se ut typ :P



Oh well. Nu ska jag återgå till min mind-shopping en stund innan det är dags att sova ^^*

Natti (:

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0