balen

För nästan en vecka sen hade jag bal ^^* Jag är sämst på att blogga just nu, men jag tänkte att jag i alla fall skulle lägga upp lite bilder från kvällen.

Nästan alla bilder är tagna med min mobilkamera (därav den crappy kvalitén och suddigheten).

Såhär såg jag ut. Jag älskar inte denna bilden, men det är den enda bilden där hela jag syns, som ser någorlunda vettig ut xD

Nenne, Hana, Kage-sama, Jag

 

Mor lyckades inte få en bild där vi alla samtidigt var fokuserade på uppgiften (att modella, I guess). Så jag tog helt enkelt den bilden som såg skojigast ut. Älska paraplyet på soptunnan xD Jag ska försöka jaga en bättre bild från någon av de andra kamerorna som användes.


Här spenderades större delen av kvällen. Vi befann oss i en byggnad ute i vattnet med utsikt över det regniga havet (vädret kunde vart bättre). De som satt vid detta bord med mig var:

Nennifer ^^*

Kage-sama

Mike

Sarah

Madde

Och Hana!

Here is me ^^*

Maten blev godare ju senare det blev. Förrätten var väl sådär med sin mystiska skinka med tillhörande ruccola-sallad (stavas det så?). Det fanns dock väldigt gött bröd med örtsmör till. Huvudrätten (på bild ovan) var jättegod! Kyckling med olikfärgade grönsaker och annat grönt, med potatis till. Efterrätten bestod av kladdig kladdkaka (som alltid är gott) med bär och grädde. Jag åt massa jordgubbar! ^^* Till maten fick folket vin, men jag drack Sprite och Kage-sama drack Cola (:

Hana och Nenne, efter maten :P De kommer att älska att jag lade upp denna bilden (:

 

Allt som allt var balen skojjigare än väntat. Det var inte så mycket folk där, men det gjorde ingenting. Jädrar va man kände sig fin och alldeles uppiffad. Jag hade t.o.m. klackar på mig. Men alla andra hade högre klackar, så det gjorde inget! ^^* Haha, jag hade skitroligt. Nu längtar jag till studenten på tisdag!!


Kommentarer
Postat av: Chibi

Daaaaaw, ni var verkligen jättefina flickor~~<3

Och mysiga bilder du lade upp~~ owo

2011-06-04 @ 03:39:32
URL: http://chibikinoko.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0