Frozen Cheesecake

Jag och systra mi bestämde oss för att vi behövde en slappdag ^^* Skoluppgifter och foton kan vänta till imorgon. Så vi sov länge och bakade sedan cheesecake (find the recepie here). Den blev dock dock lite tjockare än väntat, så den kommer bara kanske att vara frusen ikväll :P

Jag tycker i allmänhet inte om ost, och så smakade jag på en cheesecake som smakade väldigt knäppt för länge sen, så jag har hållt mig undan cheesecake fram till nu. Jag smakade igen, and it was tasty. Receptet ovan smakade tydligen ganska lite ost dessutom (enligt syster).

Jag ska göra blåbärssås till ikväll och bara hoppas att kakan är frusen nog ^^* Oishii~!

Apropå bakning, jag behöver göra om både Baktanken och denna bloggen. Baktanken ska få en enkel ljusblå rutig design, och den här ska få en aning somrigare. Och så ska jag göra en design till syster också... men hon vet inte vad hon vill ha, samtidigt som hon inte godkänner några av mina förslag :P I'll try again though!

Nu ska jag spela Sims 3! :D

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0