Mor <3

Det är mors dag idag och jag har inte träffat min på flera månader. Men på fredag/lördag åker jag ju hem igen och då ska jag krama henne! ^^*

Det här är bilden jag har på mobilen när hon ringer.
Strangely approporiate :P





                            Grattis på mors dag, mor min <3



Mor och mig på väg till Gbg för att på på stadens HBTQA-evenemang.

Mor ute på Kårholmen som kör båt för första gången efter 20 år sa hon.
Fast jag tror mig minnas ha sett henne köra båt förut, och jag är inte riktigt 20 än :P


Kommentarer
Postat av: oneesama

Fina bilder!!!:) älskar den på er två. Såååå lika;D



<3<3<3<3<3

2012-05-27 @ 16:11:36
URL: http://inoticed.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0