Min syster och kameran

Jag bara måste lägga upp den här. Syster stal min kamera och skulle fota mig när jag spelade gitarr. Så hon bad mig posera med gitarren. Och jag måste bara säga att min syster är en fantastisk fotograf. Jag gillar kontrasten i det överseriösa ansiktsuttrycket och den glada fiskmåsen på axeln.
 
Sen kom det ungefär 30st bilder av mig som håller gitarren på huvudet och gör väldigt märkliga grimaser men där kände jag att det gick för långt.
 
Jag tror att jag och min syster har nån förbannelse över oss för ingen av oss kan se normala ut när vi blir fotade av den andra. Jag har så många bilder av en grimaserande syster. Men ibland blir det bra ändå.
 
Bild från några år sen i varberg.
 
Jag har fler och nyare bilder av henne som jag gillar, men som jag inte fått tillstånd att lägga upp på nätet. Blää.

Kommentarer
Postat av: Fredrica

Jättefina bilder båda två!

(Jag sparade förresten ner din blogg på hemskärmen precis och döpte den till "Rebecca Manet". Minns du?)

Kram! :-)

Svar: Haha! Åh just det! :D Va underbart
tack så mycket ^^*
Rebecca

2013-10-09 @ 11:50:09
URL: http://www.choisirlavie.blogg.se

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0