Gott nytt år!

Egentligen ville jag skriva ett sånt där peppigt inlägg med bilder från året som gått. Men jag gör ju aldrig det för jag har aldrig tålamod nog. I år är jag bara sur på att det är nyår. För att jag är sjuk. För att min årliga Ben'N'Jerry's glass inte kommer att smaka lika bra som den brukar. För att det inte finns någon snö. För att raketerna väcker mig när jag försöker sova och mest för att jag inte kunde åka till Kalmar och fira med Frida som jag hade tänkt
 
Men allt till trots så tror jag på år 2014. Jag fick ett mail idag från familjen jag ska bo hos i England och plötsligt kändes det så verkligt att jag äntligen ska åka iväg. Sen är det sommar och jag ska få jobba på ett roligt jobb på en fantastisk plats. Det är också året jag på riktigt jag ska försöka komma in på högskolor. Jag vet in om jag kommer in eller inte, men det ska bli kul att sätta igång.
 
Nu ska jag göra något slags försök till att bli nyårsfin. Sen ska jag välkomna det nya året sittandes i en soffa begravd i filtar.
Bild från nyår i Kalmar 2011-2012

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0