Helgfrukost

Efter ett par kaotiska veckor med mycket plugg, olyckor, sjukdomar och kaos så kändes det väldigt bra att få en alldeles vanlig lördag nu. Igår natt så städade jag nästan hela rummet så jag vaknade upp till en bättre atmosfär än vad som funnits på länge här inne. Jag klev upp innan väckarklockan ringde och gjorde iordning bananpannkakor med hallon och kvarg (som fortfarande är läskigt men som jag äntligen vågat testa). 

Jag borde införa en helgfrukost-regel i mitt liv. För det är en sån där som skulle finnas med i min definition av lycka.

Visst säger jag detta ofta, men jag borde också bli bättre på att blogga. Man ska inte ta allting så satans seriöst.

Jag har också skaffat en ny telefon! Iphone 6 för att vara specifik. Det fanns ett riktigt bra erbjudande på mitt abonnemang så jag lät det hända. Så nu tänker jag lägga upp random bilder jag tagit, starting with the bananpannkakor (ja, en matbild :p) och lyckan över att vakna till solsken representerad genom en bild på min matta. 






"Punks are, by one reckoning, the asian monks of our society. At their best, they have renounced the bougeois world in order to instruct the rest of us in the deceptions of desire and the illusory nature of the material world".

Från: A new approach to subculture theory. En av texterna till en litteraturuppgift förra veckan. I had to share ^^* 

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0