jag är inte lat, jag är motivationshandikappad





Just nu hatas mänskligheten intensivt och brutala mordplaner smids i ett mörkt hörn här i mitt rum. Först på listan står min idrottslärare eftersom han tänker tvinga mig hoppa runt i ett sandfyllt rum som dessutom är äckligt varmt och tydligen luktar illa. Och varför? Jo för att han tycker det är jävla kul att se på folk som puttar på en boll fram och tillbaka.

Jag har hittat ett nytt favoritord: motivationshandikappad.

Motivation är precis vad jag saknar just nu. Det och energi. Jag orkar ingenting. Och jag har så mycket att göra.

Nu ska jag minsann sova xD

Nattinatti ^^*

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är inte ens så varmt i det rummet XD och det luktade inte illa alls. you'll be fine!

2010-03-10 @ 18:02:55
Postat av: Yuki

Ne så illa luktade det ju faktiskt inte märkte jag xD

Och det va ganska varmt, men den kalla sanden gjorde att det var ok ändå ^^*

2010-03-11 @ 16:48:58
URL: http://theparadox.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0