datorerdatorerdatorer

Ok, jag vet att jag sa att jag verkligen ville adoptera Ludvig, den röde (även kallad lenovo ideapad s10-3c). Men han verkar för det första inte finnas i röd längre, och för det andra undrar jag om han är bra för mig. Jag har tittat runt efter små datorer som behöver mig. Jag hittade en idag som överstiger priset jag tänkt mig lite.





Den kostar 3 490:- och jag vill inte lägga allt för mycket pengar på den eftersom det liksom är en bärbar liten minidator och jag har ju stationär hemma, och jag ska köpa en stationär om något år. Men 500:- skillnad för massa fler timmars batteritid kanske är bra när det är en bärbar vi talar om.

Den har Windows XP, och det är bra.
160 GB hårddisk
3 USB portar
Webbkamera och Bluetooth
Den tar SD-kort! (:
Man får med virusskyddet McAfee Virus Scan
Den väger 1,33 kg och är typ 26 cm på längden

Och, den är snygg (även om den inte är röd). =D

Där är den:
http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/laptop-7---10-tum/Samsung-NC10-KB02SE(125527,3001
)


Nepp, jag vet inte vad jag gör, men jag har i alla fall bestämt mig för att inte fastna på Ludvig utan att se mig omkring lite till. Jag har ju lite tid på mig innan jag kommer att kunna köpa den. Tur det.

Natti natt på riktigt denna gången ^^*


Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

TH-fan? :) <3

2009-11-22 @ 19:19:25
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Håller med dig, riktigt gott där :D

2009-11-23 @ 12:58:49
URL: http://fattybom.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0