vårtecken, tänder och Nenne

Här är bland annat bilderna jag valde att ha med till utställningen. Visst, det är ganska söta bilder, men i fortsättningen ska jag lägga ner ite tid på bilder när jag ska ställa ut dem. Dessa blev jag inte alls nöjd med faktiskt. Jag kan tänka mig att mina bilder kommer att se ut som tusentals andra bilder. Det är liksom inget man inte sett förut xD

 

Ett hav av vårblommor

 

En lite för redigerad version av en maskrosbild



Rosa tulpaner



Bild på Nenne som jag tyckte va fin men som inte riktigt passade så bra in på temat och alltså inte fick vara med.


And that's about it for now. Sitter just nu i väntan på tandläkare och har glömt min bettskena. Jättesmart av mig, verkligen. Så dags att gå ut och möta mamma som har den med sig nu :)

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0