blä på denna dagen

Ugh, sitter på biblioteket nu. Det var meningen att jag skulle träffa Maksii på vägen, men jag missade tåget, och glömde min mobil, och gjorde sönder mina nyinköpta strumpbyxor. FAAAN! Jag har inte en bra dag idag.

Det är sjukt läskigt att höra de småsmå ungarna flyga omkring bakom mig och snacka bättre engelska än mig. Inte konstigt, men läskigt.

Jag har försökt fixa lite på syrrans blogg men hon blir fan aldrig nöjd. Ok, om hon visste hur hon ville ha det, men det gör hon ju inte. Så hon får lista ut det innan jag kan fortsätta.

Sofis ska jag jobba på nästa gång hon är inne på msn samtidigt som mig typ.

Kvällen ska tillägnas två läxor som måste vara klara idag. Tänkte göra dem här, men jag har ingen mobil med mig så det är ingen bra idé. BLÄÄÄÄUGH!

Jag fick i alla fall hämtat mina böcker.

Jag har en stor hög läxor som ska försöka försvinna de närmaste veckorna. Så en liten varning för eventuellt låg... aja lägre uppdatering.

Dagens citat:
"Just the thought of kissing you makes me want to take a vegetable peeler to my lips."
från SleepTalkin'Man. :P

Bai :)

Oooh jag måste packa mors present idag också.


Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0