cheerful planning

Jag har faktiskt bestämt mig för att börja fixa till lite på min egen blogg också. En lite somrigare men fortfarande väldigt enkel design. Still green. Fast jag sparar den gamla, så att jag kan byta tillbaka sen om jag känner för det :)

Idag (... igår) har jag haft en bra dag. Jag har gjort skolarbete, Jag har ätit läskigt god mat. Jag har gett present. Jag har ätit smarrig smetig chokladkaka som faktiskt inte är kladdis! :O Men nästan :P Och så har jag spelat Buzz och sjungit Singstar. Hurray ^^*

Jag har dock fortfarande massor kvar att göra i läxväg.

Men imorgon ska jag ändå till universeum med min bror i några timmar. Och jag ska minsann hinna med att baxa små gulliga scones me. Detta och en läxa minst är planerna för imorgon :)

Och så måste jag fixa en header... hm...

Jag älskar choklad.

På söndag vill jag besöka skopunkten!

Dags att sova :) Natti ^^*

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag VILL OCKSÅ TILL UNIVERSEUM döda

2010-04-10 @ 13:25:47
URL: http://hannahhale.blogg.se/

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0