ers majonäs, som tuggar gräs

Jag har fortfarande gräsligt mycket att göra innan jag kan gå och lägga mig. Det är tur att jag kan sova i bilen imorgon för jag kommer inte få många timmars sömn inatt xD

Ändå är det väldigt svårt att hålla sig borta från datorn. Detta inläggs existens berättigas helt av att datorn ändå håller på att ladda över filmer till sig så jag har ett par minuter över som definitivt inte kan användas till något vettigt :)

Nu måste jag dock fortsätta. Det ska hängas tvätt, läggas ner saker i väska och till sist plocka undan lite innan jag svimmar av trötthet.

Bilresan imorgon ska spenderas med sömn och organiserande av ohyggligt oorganiserad dator. Jag ska dessutom skapa en lite mer organiserad backup på Ruben min, så att det inte blir så jobbigt nästa gång en systemåterställning görs. misstänker att en till sådan kommer göras när jag lämnar in honom på reparation, och det ska jag göra nu efter lovveckan.

Btw fick jag ett uppdrag av Sofi idag så nu kommer jag att få öva på mina blogg-designar-skills ^^* Det behövs ju sannerligen. Länkar till den när jag är klar. :) Fast det dröjer nog några veckor.

Natti Natt

Kommentarer

This is where you comment:

Your name:
Remember me?

Your E-mail: (For my eyes only)

Your blog (or webpage):

Your comment:

Trackback
RSS 2.0